Lid worden van TC de Beampipers?
Dat kan eenvoudig door te klikken op: lid worden . Zo schrijf je je online in en kun je ook je pasfoto uploaden. De gegevens gaan naar de ledenadministrateur Martin Drent. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan kun je mailen naar ledenadministratie@beampipers.nl .
Door het aanmeldformulier in te vullen verklaar je:
- kennis te hebben genomen van de privacyverklaring. Deze is terug te vinden op de website
- kennis te hebben genomen van het feit dat elk seniorlid verplicht is enkele malen per jaar kantinedienst te draaien.
Op de website vind je alle belangrijke informatie over onze vereniging. Verder word je regelmatig via onze digitale nieuwsbrief geïnformeerd over alles wat binnen de vereniging speelt.
Contributie
Het verenigingsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december. Leden mogen zowel padellen als tennissen; hierin wordt geen onderscheid gemaakt.
De contributie voor 2024 bedraagt:
pupillen: (tot en met 12 jaar) | € 69,- per jaar |
junioren: (vanaf 13 jaar t/m 17 jaar) | € 80,- per jaar |
senioren: (vanaf 18 jaar) | € 129,- per jaar |
niet-spelende leden: | € 20,– per jaar |
Tennis- en padellessen moeten apart worden aangevraagd en het lesgeld is niet bij de contributie inbegrepen. Zie hiervoor de informatie op de pagina van tennis- en padellessen.
Gezinskorting
Als er meer dan drie leden uit een gezin lid zijn van de vereniging, betaalt het vierde en volgende lid de helft van de normale contributie, waarbij het tellen begint bij het oudste gezinslid.
Inning contributie
De contributie wordt geïnd via automatische incasso. Je ontvangt in het voorjaar hierover een mail met als afzender: clubinfo@knltb.email. Het is ook mogelijk om te kiezen voor betaling in 2 termijnen, met een tussentijd van drie maanden. Hiervoor kun je de link gebruiken die in de mail staat. De factuur zal worden geïncasseerd van het bankrekeningnummer dat bij de vereniging bekend is.
Adreswijzigingen
Adreswijzigingen graag per e-mail doorgeven aan de ledenadministratie.
Opzeggen
Beëindiging van het lidmaatschap uitsluitend per e-mail doorgeven aan de ledenadministratie ; dit moet plaatsvinden vóór 1 januari van het volgende verenigingsjaar. We stellen het op prijs wanneer je de reden vermeldt.
Nog vragen?
Neem dan contact op met de ledenadministratie